sobota, 21. februára 2015

FUTURE

Ahojte !
Už podľa nadpisu si môžete domyslieť o čom dnešný článok bude. Presne tak o budúcnosti...
Do školy som dostala úlohu napísať úvahu o mojej budúcnosti a chcem sa o ňu s vami podeliť dúfam že a vám bude páčiť! :) 
Budúcnosť čo to vlastne je ? Niekto považuje budúcnosť už za zajtrajšok a to je pre nich tá najbližšia budúcnosť.Ale čo tí pre ktorých to je napr. až o 10 rokov a majú všetko dokonale premyslené ? Možno raz v ich živote nastane bod ktorý v ich pláne nebude čo budú robiť potom ? Zvládnu to ?...To ja neviem a neviem ani čo chcem robiť ja v svojej budúcnosti.Samozrejme asi ako každý chcem byť šťastná kto by nechcel...V budúcnosti sa môže stať čokoľvek. Naozaj čokoľvek :) 
To je odo mňa na dnes všetko dúfam že sa vám môj prvý článok páčil :) 
xoxo Ada
Share:

0 komentárova:

Zverejnenie komentára

♥♥♥

♥♥♥