utorok, 15. septembra 2015

Back to School Essentials

Ahojte, vítam Vás pri ďalšom poste. Tento post ako ste si prečítali z názvu bude o nejakých ,,essentials,, na tému Back to School. :)
Jeden taký podobný post písala Ada tak dúfam že to nebude také isté. :)
Ako prvé sa Vám chcem poďakovať za toľko videní na článkoch a na samotnom blogu <3
A chcem sa Vám aj moc ospravedlniť za kvalitu fotiek ale fotila som to keď vonku pršalo tak prepáčte. :/ A teraz už na článok.

1. DIY ZOŠITY: 
Prvé zošity tu mám z ,,Washi tapes,, tieto sú konkrétne z Tchiba. Vždy si ako prvé nalepím na zošit obyčajný biely papier a až potom naliepam pásky. Predsa len niektoré pásky presvitajú. 
Mňa vždy rozveselia takéto vyrábané zošity a hneď mám väčšiu chuť do učenia. :)
Na prvý zošit som normálne nalepila farebný papier a vytlačila som si taký citát z ,,Paper Towns,,.A nakoniec som si na to napísala bielou fixou predmet a meno :) 
Na ďalší zošit som si nalepila vytlačený papier a nalepila menovku. Nič ťažké ;)
A na posledný zošit som len nalepila farebný papier a nakreslila si tam noty a bodky centrofixou pretože zošit bude na hudobnú. :)
Prvý zošit je inšpirovaný ,,The fault in our stars,,. Na prednú stranu som si nalepila tmavo modrý papier a vystrihla som si najskôr čierny a biely obláčik. Na čierny som napísala ,,FYZIKA,, a biely som použila ako menovku. :)
Ďalší zošit je tiež jednoduchý. Nalepíte biely papier a s páskou si načrtnete trojuholník. Potom už len robíte čiary a nemusia byť rovné. Nakoniec odlepíte pásku a vznikne Vám krásny trojuholník. 
A na posledný zošit nalepíte farebný papier a vystrihnete si farebné čísla. Zošit je teoreticky na matematiku. :)

2. Farebné perá

S farebnými perami si vyznačujem skoro všetko. V mojich zošitoch nájdete skoro všetko farebné. Vyznačujem si s nimi dôležité veci čo je v škole veľmi užitočné. :)

3. HIGHLIGHTER
My často dostávame aj vytlačené poznámky čo sa máme učiť. Vždy si vyznačím to najdôležitejšie čo pomáha keď sa učím na písomky. :)

4. WASHI TAPES
Tieto ,,washi tapes,, sú z KIKU. Jedny už mám odtiaľ ale s tými som neni moc spokojná. Ale za to s týmito som maximálne. Sú krásne a ešte k tomu aj dobre držia. :)
Ďalšie vzorované pásky sú z Tchiba. V balení ich bolo 10 ale jednu som dala sestre a jednu kamarátke. Sú krásne, dobre držia na stene a majú 12 m dĺžku čo je super.
Spomínané pásky z KIKU. Na čisto bielom papiere vyzerajú pekne ale skoro vôbec nedržia. Takže nič moc. :/
Washi pásky môžeš nalepiť na nudný zošit či ceruzku alebo pero. Ja som si tak oblepila aj žiacku knižku :D 

5. Balzam na pery
Je dobré mať vždy pri sebe hydratačný balzam na pery. Ja mám tento od ,,Carmexu,, a som s ním spokojná. V jeseni a zime mám strašne popraskané pery takže ja ho potrebujem a mám ho v peračníku. ;)

6. TO DO LIST 
,,TO DO LIST,, je dobré mať aby ste nezabudli napríklad na písomky, skúšanie ale aj iné veci. Zaveste si ho na viditeľné miesto aby ste naň dobre videli a na nič nezabudli. ;) 

Tak a to by bolo na dnes všetko. Dúfam že sa Vám článok páčil a že ste si zobrali aj nejaké nápady. :) Vidíme sa pri ďalšom poste. :)
S láskou Ema <33









Share:

8 komentárov:

♥♥♥

♥♥♥