piatok, 11. septembra 2015

Back to school outfit 1/3

Ahojte!
Vitajte opäť pri novom článku :) Dnes to bude prvý krát outfit! :) Dúfam, že sa Vám bude páčiť...


Keďže je opäť škola rozhodli sme sa, že Vám ukážeme outfity vhodné práve do školy :)


Outfit je veľmi jednoduchý. A pohodlný čo je do školy to pravé :)
S kamoškou sme fotili pri lese takže fotky budú v nature atmosfére :D....užite si článok :)

Celkový pohľad :) Spolu aj s svetríkom keď už je chladno :)
Poďme pekne od spodku...kto ma pozná vie že najradšej nosím moje milované Converse! :)
A tieto dokonalé sivé džíny! Ktoré sú naozaj veľmi krásne :)
Tento "Top" som si už od začiatku zamilovala :)  Z predu vyzerá nenápadne pásikmy.
Ale na zadnej časti je vykrojená blúzka s mašľou :)
Ako jediný doplnok som zvolila túto jemnú zlatú retiazku :) 

zvolila som  tento batoh Vans,ktorý sa mi strašne páči!
Aj vy si ho môžete objednať TU :)

ZOPAR DALSICH FOTIEK :)






ďakujem Zuzke (Jej blog)  za fotky ! :)

Dúfam, že sa článok páčil :)
xoxo Ada


Topánky: converse
Džíny: paradise
Top: paradise
Svetrík: Mayoral
Kabelka: CCC
Batoh: Vans 








Share:

13 komentárov:

  1. What a great blog post my Dear !:) I really like all news from you :)
    Please help me with collaboration and clickHere <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto je velmi pekne a to tricko je ake zaujimave :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zajímavé tričko ale nejvíce se mi líbí baťoh, takový by se mi hodil.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Very interesting blog ! I like it so much ! nice pics, keep working dear !

    www.madamedaria.blogspot.com if u like my blog, you can follow me i will follow you back

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krása! Ten top vypadá skvěle, moc Ti sluší :)

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj pozývam ťa na giveaway ktorá sa koná na mojom blogu ;)

    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2016/05/vikend-za-nami-prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥