sobota, 12. septembra 2015

Back to school outfit 2/3

Ahoj!

Srdečne Vás vítam pri dnešnom článku, ktorý je po dlhšej dobe. Prázdniny už skončili, ale my budeme vydávať články vždy, keď budeme môcť. Dúfam, že sa Vám budú veci páčiť. :)

Je na Vás aký typ outfitu si zvolíte. Ja som si zvolila taký ,,pohodový,, typ outfitu. Predsa len som v tej škole nejaký čas, tak som si obliekla niečo v čom sa cítim príjemne. Omnoho viac sa cítim príjemnejšie, keď mám na sebe rifle a nie sukňu. Sukne mám tiež rada aj ich nosím, ale radšej si ju oblečiem niekde von ako do školy. Tak, môžeme ísť na to! :)

1. Začneme topánkami, ktoré sú mi veľmi pohodlné a som s nimi spokojná. Sú to teda tieto biele Converse <3 Keď som si ich mala ísť objednávať, nevedela som akú farbu si vybrať, ale na koniec som skončila pri týchto a ani to neľutujem. Hodia sa takmer ku všetkému a objednávala som si ich z internetu. ----> Supersklep.sk


2. Na rad prichádzajú tieto rifle z Tally Weijl. Z tohto obchodu mám ešte jedny rifle, s ktorými som tiež spokojná, ale tieto sú ,,best,, . Sú to moje najobľúbenejšie rifle a je na nich dobré, že sa vedia prispôsobiť na nohách.  Sú také slabo-modré čo môžete vidieť na fotke. :)


3. Na hornú polovicu tela som zvolila svetrík niečo ako tričko s nápisom ,,Selfie,, , ale nieviem či to je vidieť na fotke. Je to z nejakého obchodu, ktorý je u Nás niekde pri meste a sama neviem ako sa volá. :D Na fotení Nám svietilo aj slnko, takže bolo celkom teplo a na vrch som nedávala nič.


4. Keď som uvidela v obchode tieto náušnice, hneď som ich chcela, pretože milujem veľké a zároveň jednoduché náušnice. Sú z Takka, kde je omnoho viac krásnej bižutérie. :)



5. K tomu mám ružový Nike ruksak. Fotku nemám, ale každý si snáď vie predstaviť ako vyzerá. Na internete je, ale našla som ho iba zo zadu. No, ale to nevadí.


A na koniec je tu celková fotka outfitu aaa ešte jedna. :D





Fotila ma Zuzka a chcem jej poďakovať za jej krásne fotky <3  Zuzkin blog :)

Takže na dnes by to bolo všetko, som rada, že ste sa dostali ku koncu a prečítali ste si tento článok. Ďakujeme Vám, za pribúdajúce zhliadnutia a veľmi Nás to teší. <3 Budem rada za každý like, koment a ak aj Vy máte svoj blog tak šup, šup posielajte adresy do komentára a s radosťou si prečítam Vaše príspevky.




Vaša Domča <3
Share:

2 komentáre:

♥♥♥

♥♥♥