nedeľa, 13. septembra 2015

Back to school outfit 3/3

Ahojte, vítam Vás pri mojom ďalšom poste. :) Ako ste si mohli všimnúť z názvu, bude to ďalší ,,Back to school outfit,, a tentokrát to bude posledný;) Ako Adu, tak aj mňa fotila Zuzka Jej blog. :)
Teraz už na outfit. ;)
Ako prvé začneme topánkami. Sú jednoduché béžové a mne sa veľmi páčia. Hodia sa skoro ku všetkému,  preto som si ich vybrala aj k tomuto outfitu. 
Ďalší kúsok môjho outfitu tvoria tieto béžové legínové nohavice. Sú skoro úplne obyčajné, až na to, že na kolenách majú ,,záplaty,, aj keď nie sú  pravé.
Túto košeľu ste už mohli vidieť v Domčinom jednom poste, a áno mám ju aj ja. :D Je pohodlná a páči sa mi na nej tá čipka. ;) 
K batohu nemusím nič hovoriť. Len to že je pohodlný a štýlový. Škoda je to, že sa k málo veciam hodí, ale aj tak za mňa veľké +. :)
Jemné náušnice k tomu a je to dokonale zladené. :)
A celý outfit som doplnila svetlo modrým svetríkom. :)

To by bol asi celý outfit. Nakoniec Vám sem dám pár fotiek z fotenia ;) A chcela som Vám poďakovať za toľko zhliadnutí <3 Dúfam že sa Vám dnešný post páčil a vidíme sa pri ďalšom.
S láskou Ema <33
                                                                  
                                                                  Blúzka: H&M
                                                                  Svetrík: House
                                                                  Nohavice: H&M
                                                                  Topánky: Office shoes
                                                                  Batoh: FashionShop
                                                                  Náušnice: H&M






Share:

2 komentáre:

♥♥♥

♥♥♥