pondelok, 14. septembra 2015

FREE TIME

Ahojte!

Ja Vás vítam opäť pri novom článku. :) Z názvu ste si mohli domyslieť o čom dnes budem písať. Áno, bude to o tom ako trávim voľný čas ja. Dám Vám aj pár typov ako sa nenudiť, keď nemáte čo robiť.


Takže, keď ráno vstanem, najem sa, umyjem si zuby, učešem sa a pripravím si veci, vyberiem sa do školy. Keď zo školy prídem, dám si obed a idem niečo robiť. Vždy nerobím to isté, niekedy si robím úlohy inokedy zas upratujem a občas sa dívam na televíziu, ale to málo kedy. Najradšej som, keď už mám do školy všetko nachystané a potom mám zvyšok dňa voľný. Otázkou je, že čo budem robiť, keď mám voľno? Tu bude pár typov čo robím ja aby som sa nenudila.


1. Choďte von s kamarátmi/kamarátkami. Tak, neviem ako Vy, ale ja som takmer každý deň vonku s kamarátkami. Málo kedy sa stane, že nejdeme von. My chodíme na kofolu alebo sa vozíme na pennyboard-och či sa len tak rozprávame. Je to super využitý čas s kamarátmi.


2. Čas so psom. Ak máte psa, tak chodte za ním von. Náš pes sa volá Max a býva na dvore aj sám. Takže má veľa času sa vybehať. On bude radšej, keď ho prídete pozrieť a hrať sa sním. Ja mu väčšinou hodím iba loptu a potom mi ju už  nechce dať. Niekedy tam len pri ňom stojím a rozprávam sa sním aj keď mi nerozumie. :D Radím sa sním o škole, ale aj o iných veciach. On mi dajme tomu vždy ,,prikývne,, . Vždy je lepšie si nájsť na neho 5-10 minút ako nič.


3. Sociálne siete?! Asi každý z Nás pozná Facebook, Snapchat, Youtube, Instagram a iné sociálne siete. Moja mama nikdy nemá radosť, keď sedím pri počítači alebo pri mobile. Aj tak tam trávim nejaký ten čas. Najviac času trávim asi na Facebooku alebo Youtube. Svoj čas trávim aj tak, že sa Vám tu teraz ,,prihováram,, resp. píšem. :)


4. Relax. Skúste si len tak niekedy oddýchnuť. Nasaďte si sluchátka pustite si Vašu obľúbenú pieseň a ľahnite si. Ak si takto relax nepredstavujete, tak choďte na prechádzku a vyvetrajte si hlavu. Len tak a sám.


5. Diy. Ak neviete čo to znamená, tak je to vyrábanie. Keď sa nudím, tak robím rôzne diy. Naposledy som si vyrábala zošity do školy. Mám zošity z washi tapes, farebného papiera alebo vytlačené nejaké ,,tapety,, . Mne sa to páči určite viac ozdobené ako normálne. Je to také iné a zaujímavé. Potom som si vyrábala peračník a dopadol celkom fajn, ale používam ho len tak na doma. Oblepujem veľa vecí servítkami alebo som si vyrábala aj kryt na mobil. Veľa návodov nájdete aj na Youtube.


Pre dnes to bol taký kratší článok. Budem rada ak mi napíšete čo robíte cez voľný čas Vy. Mám Vás rada a ahoj! :)






Vaša Domča <3





Share:

1 komentár:

  1. Ahoj, ráda bych vás pozvala k sobě na giveaway :) www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥