nedeľa, 27. septembra 2015

My birthday 2015

Ahojte, vítam Vás pri mojom ďalšom a trochu netradičnom type článku. V tomto článku Vám chcem povedať niečo o mojich tohto ročných narodeninách. Narodeniny som mala 25.9. čiže tento piatok. Post som Vám chcela vydať presne v piatok ale nejako nebol čas. A keďže ani v sobotu nebol čas tak Vám to píšem dnes, v nedeľu. Musím Vám povedať že tento článok som už raz písala lenže sa mi celý zmazal. Myslela som si že už ho nikdy nenapíšem ale áno píšem ho druhý krát. ;)
V deň mojich narodenín pršalo čo bolo celkom smutné. :/ Ale aj tak nás to s kamarátkami neodradilo ísť do mesta. Sadli sme si do jednej pizzerky u nás v Púchove. Dali sme si ,,pizza štangle,, a k tomu teplý čajík a tak sme si spríjemnili upršané poobedie. :)
Chcem Vám aj ukázať čo som dostala tak ideme na to. Ako prvé som dostala od báb moju vytúženú knihu ,,Fanúšička,,. V nejakom inom článku Vám o nej poviem viac. Teším sa keď si ju prečítam. ;)


Domča vie čo je dobré a preto mi kúpila moju obľúbenú Arizonu s príchuťou granátové jablko <3 Kto ju nemal tak odporúčam. ;)

A ďalej som dostala od báb také menšie blbostky ako je pena do kúpeľa, náušnice a tento diár ktorý sa mi šikne do školy ;) 

Teraz sa presuneme od kamarátiek k rodine. Od rodiny skoro vždy dostávam peniaze a nejaké sladkosti. Tak to bolo aj tento rok. Lenže dedko s babkou vedia že si rada vyrábam veci a preto mi kúpili tento ,,Autumn Craft Set,,. Je teda z Lidlu a určite sa tam bežte pozrieť pretože v balení sú krásne ozdobné papiere. ;) 
Takto vyzerajú ;)
 
A moja obľúbená značka čokolády, Milka <3

A ďalšie sladkosti...

Plus od rodičov som dostala šedý svetrík a čierne legíny, ktoré som nutne potrebovala. A na začiatku októbra ideme do Bratislavy do IKEI a do Avionu takže tam si toho nakúpim. ;) 
Tak a to by bol celý článok. Ja dúfam že sa Vám páčil a vidíme sa pri ďalšom poste ;)
S láskou Ema <3
Share:

16 komentárov:

  1. ohhh! i love Milka! one of my friends always brings me some of that when she goes home :)

    Jessica | notjessfashion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne darčeky si dostala! Fangirl som čitala aj ja a je fajn :) pokiaľ chceš potešíš ma ak sa zapojíš do giveaway o tvorivu knihu http://fashion-paradis.blogspot.sk/2015/09/zabavne-tvorenie-recenzia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem <3 Už ju čítam a už teraz ju milujem ;))

      Odstrániť
  3. Není Arizona úžasná!! Vždycky se jí mohu přepít :D

    Mare di Fragole

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Arizona je síce trochu moc presladená, ale aj tak ju milujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wooow kolko sladkosti :)

    Poslednych 5 dni GA o 50€ darcek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. What a great blog post my Dear !:) I really like all news from you :)
    Please help me with collaboration and clickHere <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mmm, tolik dobrůtek, to já toho vždycky taky dostanu na narozeniny spoustu a hrozně rychle to sním :D Krásné dárky jsi dostala

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vsetko najlepsie! A na Milke som zavisla :-)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥