pondelok, 7. septembra 2015

Summer 2015

Ahojte, vítam Vás pri mojom ďalšom článku. Veľmi ma mrzí že viac ako  mesiace nevyšiel žiadny článok. Pokúsime sa to znova rozbehnúť a dúfame že sa Vám to bude páčiť.
V tomto článku by som chcela zhrnúť moje prázdniny. Mrzí ma aj to že už začala škola. :( Teraz k mojím prázdninám. Prázdniny som si veľmi užila. Pred začiatkom prázdnin som letela na Mallorcu, takže som sa uliala na 10 dní zo školy. Mallorcu som si strašne užila a ešte by som sa tam vrátila.
Potom som tak nejak chodila na kúpaliská a von s kamarátmi. Raz sme aj s kamarátkami stanovali takže to bolo tiež super. 
V strede augusta som bola na evanjelickom tábore v Liptovskom Trnovci. Tam som si to taktiež moc moc moc užila. 
Z dorastu u nás v dedine sme boli pozrieť na jeden deň dorasťákov, ktorí mali vo vedľajšej dedine tábor. To bol taktiež super strávený čas. 
No a ku koncu prázdnin nákupy do školy a stresy pred prvým dňom v škole. 
Teraz by som Vám tu chcela dať zopár vecí čo som si v poslednej dobe kúpila a bude to zmes vecí aj oblečenia. :)
Prvé z mojich vecí je táto ,,FLOWER CROWN,, ktorú som si kúpila na Mallorce. Ešte pred tým ako som letela na Mallorcu tak som si tieto čelenky veľmi zamilovala. Obzerala som ich vo všetkých možných obchodoch len tam mi prišli drahé. Objavila som ju v jedno obchodíku za super cenu 3 eurá čo ma veľmi potešilo. :) Ako ďalšiu vec je tento dokonalý náhrdelník nazývaný ,,TATOO CHOKER,, ktorý nosím najčastejšie k mojím crop- topom, ktorý tu jeden z nich uvidíte. Taktiež som si tento náhrdelník zakúpila na Mallorce. :)


Tieto tri knihy som v poslednej dobe čítala. S láskou Rosie môžem doporučiť knihu a nie film. Nehovorím že sa mi film nepáčil ale bolo to úplne iné ako v knihe. Tak ale knihu samú o sebe môžem doporučiť. Ako ďalšiu tu mám knihu od Johna Greena, ktorú som si moc moc moc zamilovala a môžem ju taktiež odporučiť. A ako poslednú knihu tu mám knihu od spisovateľky Cecelie Ahern od ktorej je aj kniha S láskou Rosie. Musim ale povedať že Sto mien ma zatiaľ nejak nezaujalo a ešte ju stále čítam. Tak potom Vám môžem napísať ako sa mi páčila celá keď som ju dočítala. :)
Táto tyčka nazývaná ,,MONOPOD,, alebo ,,SELFIE STICK,, som si taktiež priniesla z Mallorci. Kupovala som zvlášť monopod a zvlášť ten mini ovládač. Bolo to dosť drahé ale tak vyplatilo sa pretože selfie si na ňom robím často. :) Ale keby si mám vybrať tak si vyberem radšej monopod s tým tlačítkom, ktoré je už na ňom. :)
Toto je ten sľubovaný crop- top. Je teda z Gate a vyzerá tak trochu ako batikovaný. Veľmi sa mi páči aj nápis aký je na ňom napísaný. Neviem či ho tam nájdete pretože som si ho kupovala ešte pred táborom. :)
Tieto dokonalé šaty sú z Lindexu. Hneď na prvý pohľad som sa do nich zamilovala. Celé šaty sú pásikavé a na oboch bokoch je čipka. A ako vidíte tak sú na ramienka. Stáli myslím okolo 13 eur čo si myslím že super cena. :)
Tento dokonalý ,,PEPLUM TOP,, je z H&M a úplne som si ho zamilovala. Kúpila som ho v zľave za neuveriteľných 5 eur. Cez leto som ho nosila k bielym šortkám pretože to zvýraznilo moje opálenie. Ale určite ho skombinujem aj k nohaviciam a svetríku. :) 
Dlhšiu dobu som chcela riflovú bundu a práve túto som našla v House a veľmi sa mi páči. Fotka celkom skresluje farbu ale je v skutočnosti trošku tmavšia. Stála teda 20 eur, A myslím si že na jesenné počasie je ako stvorená. :)
Túto dokonalú bundu som si kúpila v House a stála 15 eur. Je na nej dobré že je nepremokavá a na takéto počasia je ako stvorená. Páči sa mi ako sú skombinované farby na nej. A zaujala ma aj tým že sú na nej bodky takže niečo pre mňa. :) 
Do tohto kimona som sa úúúúúúplne zamilovala. Nehodí sa ku všetkému ale je dokonalé. K bielym nohaviciam alebo k bielym šortkám sa hodí. Je z H&M a stálo neuveriteľné 3 eura. Bolo by to vážne hriech tam nechať tak som neodolala. 
Tak a to by bolo z dnešného článku všetko. Bol celkom dosť dlhší ale je to také vynahradenie za tie 2+ mesiace čo som nič nepridala. :) Dúfam že sa Vám dnešný post páčil a vidíme sa u ďalšieho.
S láskou Ema <33


Share:

5 komentárov:

♥♥♥

♥♥♥