streda, 30. septembra 2015

TOP 7 za september-Ada

                                                                      Ahojte,

Vítam Vás pri novom článku ! :)   Dnes Vám napíšem o mojich obľúbencoch za september...! Postupne pridajú články aj Ema s Domčou  tak sa máte načo tešiť :) Poďme na to ! 


                                                         1.Kozmetika

Tento mesiac som si veľmi obľúbila tento dezodorant. Je od Adidasu a má naozaj veľmi príjemnú vôňu a aj celkom dlho vydrží :) Určite ho môžem len odporúčiť!


A ako ďalšiu "kozmetickú" vec som si zamilovala vzorku voňavky od Salvatore ferragamo ! 
       Objednať si ju môžeš TU :)

2.Kniha
Milujem knižky od Johna Greena a už druhý krát som sa zamilovala do Aljašky ♥.
Prvý krát som ju čítala asi pred vyše pol rokom ale teraz som si ju "vychutnávala" ešte viac ! :)
Ja ju mám z martinusu ak ju ešte nemáš a chceš si ju objednať tak len klikni Sem :)  
Jeden z mojich obľúbených citátov z Aljašky :) 

3.Film,Seriál
Ja som si pre tento mesiac vybrala film :) Asi ako jediný film  na ,ktorý si pamätám že som si cez september pozrela je If i stay.
Pozerala som ho už druhý krát a musím povedať že to má väčšie "čaro" rovnako ako pri knihách ! :) 


4.Nápoj
Jednoznačne čaj. Milujem zázvorový a v poslednej dobe často pijem zelený čaj s príchuťou zázvoru   Najlepší je podľa mňa od Teekanne :) Fotku ale nemám :/ Dúfam že nevadí :)

5.Oblečenie,dlponok,topánky
Dlho som rozmýšľala aký kúsok som si najviac obľúbila práve za september. Sú to asi moje šedé džíny , ktoré sa práve teraz perú :/ Ale môžete sa o nich viac dočítať a pozrieť fotky v tomto  článku ! :)

6.Aplikácia
Najviac som si v poslednej dobe zamilovala spotify♥. Kto nevie čo Spotify je tak mu to hned vysvetlím :) 
Je to aplikácia na prehrávanie hudby a na  tvorenie svojho vlastného playlistu. Ja si vždy nejaký pustím pri knihe a je to ozaj super ! :) 


7.Pesnička
Tak pesnička nebude určite len jedna ! :) Najčastejšie počúvam soundtracky z filmov. Napr.: If i stay, The perks of being Wallflower ... Veľa pre mňa pesničky z filmov znamenajú. Niekedy si viem presne spomenúť v ktorej časti filmu hrala :) Medzi moje naj songy patria: XTC-Dear God,David Bowie- Heroes  (The perks of being Wallflower)  Mikky Ekko-Smile ( Paper Towns) A všetko od Willamette Stone ♥ ( If i stay) + ešte TFIOS soundtrack :) 




To by bolo pre dnes všetko :) 
Dúfam že sa Vám článok páčil a aj v mene Emi a Domči naozaj ďakujeme za 1000+ videní a za super ohlasy  
Onedlho môžte čakať giweaway:) 
Ahojte 
xoxo Ada



                                            



















Share:

5 komentárov:

♥♥♥

♥♥♥