streda, 7. októbra 2015

HAUL

Ahojte! 
Vítam Vás pri novom článku. Ako som písala minule je to teda haul.  Boli sme s mojou a Eminou rodinou v Bratislave. Bolo skvele a dnes Vám tu opíšem celý môj deň. Dúfam, že sa Vám takýto typ článku bude páčiť. 

Bolo to v sobotu 03.10.2015. Budík mi zazvonil o 07:00. Začala som sa pripravovať a o 8:00 sme vyrazili. Cesta trvala asi hodinu a pol. Po ceste sme boli zastavený na odpočívadle Červeník. Tam sme boli na wc a dali sme si Starbucks. Ospravedlňujem sa za kvalitu, ale keď som to presunula do pc, tak to takto dopadlo. :/

O pol 10 sme tam prišli. Ako prvé bola Ikea. Tam sme boli doobeda. Kúpili sme tam pár blbostí, ale ukážem Vám iba tie čo boli čisto pre mňa.

1. Sviečky

Kúpila som si tam dve sviečky s úžasnou vôňou. Jedna vonia úplne sviežo - mandarinka. Druhá je ešte lepšia, je to teda - jahoda. Obe sú super a stáli iba 0,99/ks.

2. Vešiaky

Sú to teda tieto smotanové vešiaky do skrine, ktoré mi hneď padli do oka. Vešiakov máme dom až, až, ale  tieto sa mi hodia ku novej skrini. Skriňu mám drevenú, ale stredom cez ňu ide smotanovo-biely pás. V balení sú 4 a stáli iba 0,99 eur. 
 

3. Rámiky

Biele rámiky som si kúpila, preto lebo si ich chcem ozdobiť. Ešte neviem ako, ale keď ich budem mať, tak Vám ich ukážem. V balení sú dva a stáli približne 1,50 e.

4. Sklo pod sviečku

Ku sviečkam som si kúpila rovno sklo pod ňu. Viac Vám to už neopíšem akurát, že stálo približne 0,50 e.

Z Ikei by to bolo všetko a poďme na oblečenie. Nakupovať sme boli v Avione. Prišli sme tam okolo 12-tej, tak sme sa ako prvé išli najesť. Na obed som si dala kuracie mäso so šalátom. Bolo to výborné a čerstvé. Poďme na to čo som si kúpila.

1.  Svetrík

Ako sme vstúpili do prvého obchodu vpadol mi do oka tento svetrík. Farbu Vám až tak definovať neviem, ale mne sa moc páči. Ako už môžete vedieť, mám veľmi rada čipkované veci. A na tomto svetríku čipka je. Je to z obchodu Calliope a stál 9,99e. 


2. Šaty

Ako ďalšie sú šaty. Mne sa zapáčil ten vzor a preto som sa ku nim nenápadne priblížila. Keď som videla na lístku, že sú v zľave, tak som si ich hneď išla skúsiť do kabínky. Pekne mi sadli, tak som ani nerozmýšľala a zobrala ich. Na fotke nevypadajú až tak super ako sú v skutočnosti. Najskôr stáli 17,00 e, ale po zľave iba za 9,00e. Sú z C&A.



3. Tričko

Toto tričko je taktiež z C&A. Bolo zlacnené zo 7,00 e na 2,00 e. Je na ňom napísané ,,I KNOW/ YOU KNOW", čo v preklade znamená ,, ja viem/ ty vieš.

4. Nohavice

Ja som zháňala nohavice a tieto sa mi zdali fajn. Sú silno šedé čo nieje na fotke moc vidieť.  Sú z Terranovi a stáli 15,99 e.

Ešte aby som nezabudla, tak kúpili sme si s mamou ešte jedny náušnice. Sú veľmi zaujímavé, ale fotku nemám. Dúfam, že Vám to nebude prekážať.

Toto je z Bratislavy všetko, ale po ceste na späť sme boli ešte vo Voderadoch.
Tam som si kúpila dve veci.

5. Svetre

Prvé čo ma zaujalo na tomto svetri bola farba. Je to krásna slivkovo-modrá. Rozhodne som neváhala, pretože cena bola super. Bol zlacnený z 19,99 e na neuveriteľných 10 e.

Druhý sveter je veľmi zaujímavý. Ako sa naň pozriete tak nič zaujímavé ste si asi nevšimli. Je to tým, že sa zapína ako keby na ,,kríž,,.Vy to však neuvidíte. Je veľmi pohodlný a teplý. Tak isto bol zlacnený zo 70,00 e na 35,00 e. Je to úplne úžasná cena. A oba sú z Tom Tailor.


Z Voderad-ov to bolo všetko. A však na druhý deň sme boli s rodinou na nákup. To by sme neboli my keby sa niekde nestavíme. Boli sme v Gate a vybrali sme si tam 3 veci. 

 Je to znovu sveter. Mne sa to veľmi páči pod nejakú košeľu. Je červenej farby, ale na fotke je moc osvietený. Má trojštvrťový rukáv a stál 12,98 e.

Ja mám rada vzory. Je mi úplne jedno aké. Či kvety, pásiky alebo hocičo iné. Tu sú biele guľôčky. Hneď som sa do tohto svetru zamilovala. Stál 15,98 e.

Tretiu vec tu nemám, za čo sa moc ospravedlňujem, ale niekde bol zapatrošený. Je to sveter na spôsob cardiganu. Má silno-šedú farbu a je olemovaný čiernou koženkou. :)


Na dnes by to bolo všetko. Dúfam , že sa Vám moje nové veci páčili. Budem moc rada za každý koment či like :) Mám Vás rada.








Vaša Dominika <3





Share:

31 komentárov:

  1. Jsem mega velký milovník svíček z Ikea. Na podzim a zimu si pro ně musím dojet zase, abych měla zásobu na chladné dny.
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem módu a oblečenie, ale Ikea je môj najobľúbenejší obchod :D:D

    Bari Bircak GIVEWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jsou super věci :) My v Ikee svíčky vždy nemůžeme nechat :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné věci :) ^^ jenom bych pro příště doporučovala je fotit přímo na sobě, aby hezky vynikly a my si lépe představili, jak na někom vypadají :) Cappuccino Lover

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a aj ja si myslím že by to bolo krajšie ale nebolo pekné počasie a chcela som Vám ich už ukázať. :) nabudúce radšej počkám a poprípade Vám ich postupne môžem ukazovať v outfitoch :)

      Odstrániť
  5. Přesně ty stejné svíčky z ikei mám doma a miluji je :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím :) majú strašne príjemnú vôňu :3 :)

      Odstrániť
  6. Krásné věci sis pořídila. :) Chtěla bych si očuchat ty svíčky. :D Musí vonět nádherně. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ikea ! To je věčná klasika. Zrovna dneska jsem v ní také hledala inspiraci...Miluju to tam ! :)

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milujem ikeacke sviečke, a presne tie ktore si si kúpila 😍

    www.blogofmyfavs.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jeee, tolik krasnych veci :) V Bratislave jsem jeste nikdy nebyla, ale moc rada bych se tam jednou podivala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To biele tričko je strašne pekné a za super cenu. :)

    Pozývam ťa na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a áno bola to neuveriteľná cena :))

      Odstrániť
  11. Pěkné nákupy! Moc se mi líbí to tričko s fotkou holek :D
    The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Máš moc pěkný blog :)) našla jsem tě náhodou a jsem tvou novou čtenářkou! :) budu ráda, když budeš i tou mou :))

    Style Solution

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme :) sme tu 3 a veľmi nás to baví, vydávať články pre vás :)

      Odstrániť
  13. Moc hezké věci! Nejvíce mě zaujal ten druhý Tom Tailor svetr:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hezké kousky.. Ty svíčky z Ikei mám také, jsou skvělé :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Odpovede
    1. áno :) vonia nádherne, tá sa mi páči najviac :3 ale ostatné sú tiež fajn

      Odstrániť
  16. Svíčky z ikea miluju:) hezké věci :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥