utorok, 20. októbra 2015

School trip

Ahojte!

Vítam Vás pri dnešnom článku. Dnes Vám napíšem o tom ako bolo, čo bolo a kde sme vlastne boli. 
Dúfam, že sa Vám bude dnešný post páčiť a môžeme ísť na to. :)

Odchod bol naplánovaný o 6:00. Budík som si nastavila na 05:015, pretože to mám do školy ani nie 100 metrov. Ešte pred tým ma však zobudil bratov budík, ktorý zvonil o 10 minút skôr. 

A kde sme boli? Ešte som Vám to nepovedala, ale bola to Bratislava - výstava Titanic. Išli sme zo školy autobusom asi 3 triedy. Ja som sedela s Emou. Keď sme ráno vyrazili boli sme viac menej  unavené. Ema mala aj deku, takže sme sa zakryli a urobili si pohodlie. Sedeli sme pri zadných dverách a pred nami nebol nikto. Ja som si cestou tam čítala chvíľu knihu a mala som aj sluchátka aby ma hluk okolo nerušil. Ema mala taktiež sluchátka. Sem tam sme sa aj ,,zakecali,,. Cesta trvala okolo 2 hodín. 


Keď sme tam dorazili, tak sme chvíľu čakali. Ako sme vošli do vnútra dali nám nejaké prístroje na počúvanie. Slúžilo to na to, že keď bol na nejakej tabuli text, tak ste si to mohli vypočuť. A to len stlačením čísla na tom prístroji. Chodili sme tam a boli tam rôzne veci vraj z Titanicu. Premietali sa tam nejaké okamihy toho filmu. Teraz Vám sem dám pár fotiek. Budú horšej kvality za čo sa moc ospravedlňujem, ale fotiť sme mohli iba bez blesku a svetlo bolo tiež malé. :) 



Toto boli dvere, ktoré mali pekný vzor :)









Toto bola malá ukážka výstavy. Mám tých fotiek naozaj veľmi veľa, ale tieto sú asi najzaujímavejšie. Na výstave sme strávili zo všetkým asi 2 hodiny. Po ceste naspäť sme sa zastavili v Avione. Mali sme na to 1,50 hodiny. Zdalo sa mi to veľmi málo, ale tak čo už. Najskôr sme išli na Bubble tea a ja som kupovala 4. Jedno som kupovala bratovi, kamarátovi a dve sebe. Chcela som si jeden vychutnať doma a jeden cestou späť. Tam sme celkom stratili čas. Potom sme behali po nejakých obchodoch, ale to len tak na rýchlo. Z oblečenia sme nič nezohnali, tak som chcela ešte sviečky. Ikea je odtiaľ pár metrov, tak sme tam rýchlo bežali. Zmysleli sme si to pred koncom, že chceme ísť do Ikei. :D
Kúpila som si tam 3 sviečky, lebo si chcem spraviť takú dekoráciu do izby. Tie si zapáliť neplánujem. Voňajú veľmi krásne a jedna stojí 0,99e. :)

Potom mi vpadli do oka ešte tieto malé misky, nad ktorými som rozmýšľala už minule.
Rada jem z takých malých a sú nerozbitné, keďže sú plastové. Stáli približne 1,30e.

Nič viac som si nekúpila, ale radosť som si urobila aspoň týmito maličkosťami. Výlet sa mi celkovo páčil a výstava bola tiež zaujímavá a veľmi pekná. To by bolo na dnes všetko. Snáď sa  Vám to aspoň trošku páčilo a ak máte nejaké otázky, tak Vám v komentároch na ne rada odpoviem.







Vaša Dominika <3













Share:

12 komentárov:

  1. Do Bratislavy bych se chtěla určitě alespoň jednou podívat:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Další blog, na kterém čtu o této výstavě.. achjo, škoda, že je Bratislava tak daleko :( ..jinak moc pěkný příspěvek! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty svíčky mám doma taky! Nejlepší je ta vanilková. :)

    everythingononepaper.blogspot.com
    ...budu ráda za každou podporu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa z tých páči najviac, ale všetky sú super :)

      Odstrániť
  4. tyjo, muselo to být zajímavé. Já mám film Titanic moc ráda, tak bych se také ráda podívala na takovou výstavu :D Máte opravdu zajímavé školní výlety :D
    4 bubble tea, páni, já si koupím 1 za rok :'D ale seš fakt hodná, že si koupila i bráchovi a kamarádovii :)

    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno bolo to veľmi zaujímavé a pekné :) určite tam choď pozrieť i keď neviem či to tam ešte je :/ :)

      Odstrániť
  5. Moc pěkný článek, ty svíčky vypadají super a jako dekorace určitě poslouží dobře:)

    Adel z Adel's fashion life
    Kritéria pro začínající modelky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj ja som bola v Bratislave na titanicu s triedou. Neskutočne sa mi tá výstava páčila. A s tým bubleology som to urobila tak isto. Jedno vo vlaku a jedno domov :D. Pekný článok.

    inthelaurasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥