streda, 28. októbra 2015

Sweather Weather TAG

  Ahojte :)  Opäť Vás vítam pri ďaľšom TAGU..... Bude to Sweather Weather Tag, ktorý sa práve k tomuto počasiu hodí :) V doslovnom preklade to znamená "svetrové počasie" čiže upršané-jesenné počasie :) Poďme na otázky

 1. Obľúbená vôňa sviečky?        
Nemám tu sviečku ale vosk. Je  od Yankee Candle        
KILIMANJARO STARS.

Voňá naozaj krásne ako spojenie mentolu a niečoho chladného ( neviem popisovať vône takže prepáčte :D) čo sa mi na jeseň a zimu "mega" hodí...

 2. Káva, čaj, alebo horúca čokoláda?
Jednoznačne čaj. Neviem si bez neho predstaviť jeseň či zimu. Milujem zázvorový a denne vypijem aj tri šálky ! :) 

3. Tvoja najkrajšia jesenná spomienka?
Je ich určite viacej ale najkrajšia sa stala 10.10. 2011 keď sme si domov priniesli malé šteniatko Border Kólie. Volá sa Berny a dodnes si na tento deň pamätám. :) ( Určite mi dajte vedieť do komentárov či by ste chceli Pet Tag ) 
 Berny :)


4. Ktorý makeup trend preferuješ? Tmavé pery alebo výrazne linky?
Ja sa nemaľujem ale na druhých dievčatách sa mi vyše páčia tmavé pery :) 


5. Aký máš najteplejší sveter?
Svetre milujem takže je pre mňa naozaj veľmi ťažké vybrať len jeden :D Ale najviac nosím cez zimu šedý Mayoral, ktorý u má čo to za sebou...A taktiež mám veľmi rada môj červený M&S sveter :) 

6. Čiapky alebo šály?
Aj aj :D Ale častejšie nosím asi čiapky :) 


7.Lak na nechty, ktorý túto jeseň miluješ?
Mám dva.Prvý je tento od Rimmel London 500 Caramel Cupcake. Je nude čo ma na ňom zaujalo a myslím že sa hodí naozaj k všetkému.

Druhý je tento od Essence 29 Mint&Cream . Niekomu sa hodí skôr na leto ale vo mne evokuje zimu a jeseň. Používam ho najviac z všetkých lakov čo mám :) 




8. Skinny nohavice alebo legíny?
Určite skinny. Legíny nosím len doma alebo keď vybehnem niekam von.



Toto by bolo pre dnešný TAG všetko :) Ospravedlňujem sa že niektoré niektoré fotky niesu moje,ale môj počítač sa rozhodol protestovať. Nechce mi zobrať SD kartu takže som bez fotiek :/  .Dúfam že sa Vám článok páčil a určite mi do komentárov napíšte čo máte cez jeseň radi Vy :) Veľmi rada si to prečítam....
Majte sa krásne
xoxo  Ada










Share:

10 komentárov:

  1. Pěkný tag :) máš krásného pejska :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten vosk od Yankee určitě skočím očuchat a ten lak od rimmelu v odstínu 500 Caramel cupcake mám také velmi ráda:) Mám ho v mém posledním článku zrovna na nehtech:D

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hned si idem tvoj článok prečítat :) :D A dakujem

      Odstrániť
  3. Achh, Yankee Candle, kdo by je nemiloval :)) A laky od Rimmel L. mám také moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky jsem čajová :D Berny je vážně nádherný pejsek :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥