streda, 14. októbra 2015

TAG: Moje NAJ

Ahojte, vítam Vás pri mojom ďalšom a trochu netradičnom type článku u nás na blogu. Je to náš prvý TAG. Tento krát to bude ,,TAG Moje NAJ,,. Môžem Vám prezradiť že od Ady Vás čaká v blízkej dobe ešte jeden. Ešte som Vám chcela povedať že som sem nedávala všetky otázky pretože som na ne nevedela odpovedať alebo som nenachádzala správne slová. Tak a teraz na TAG. :)

1. Najlepšia farba
Od malička som mala rada ružovú ale v poslednej dobe obľubujem aj modrú.

2. Najhoršia farba
Nemám moc rada zelenú či už tmavo alebo svetlo.

3. Najlepšie jedlo
Asi to budú kuracie prsia plnené šunkou a syrom s ryžou a hranolkami.

4. Najlepší nápoj
Asi to bude Starbucks s príchuťou ,,Mango Passion,,. Ale keďže sa k Starbucksu sa tak často nedostanem tak si rada dám aj Coca-Colu alebo Fantu.

5. Najhorší nápoj
To bude asi zázvorový čaj.

6. Najlepší film
Tak za mňa vedú všetky časti ,,Twilightu,,.

7. Najhorší film
Ja nemám rada celkovo horory.

8. Najlepší seriál
Asi to bude ,,Búrlivé víno,, ,ktoré chodí na Slovensku. :D

9. Najhorší seriál
Teraz mi moc seriálov nenapadá tak som si vybrala nejaký z Disney Channel. Nemám moc rada ,,Evermoon,,.

10. Najlepší herec
Určite Nat Wolff. Obľúbila som si ho v ,,The fault in our stars,, a aj v ,,Paper Towns,,.

11. Najlepšia herečka
Za mňa je to herečka Sandra Bullock. Veľmi sa mi zapáčila vo filme ,,Návrh,, alebo ,,Slečna zamilovaná,,.

12. Najlepšie obdobie
Určite leto.

13. Najhoršie obdobie
Nemám moc rada jeseň, keďže stále prší a je veterno.

14. Najväčší strach z...
Asi to bude celkovo hmyz.

15. Najlepšie zviera
Doma nemám žiadne zviera ale asi to bude pes.

16. Najlepšia činnosť
Čítanie, tancovanie alebo relax.

17. Najhoršia činnosť
Celkovo nemám rada vstávanie či už do školy alebo hoci kde.

18. Najlepšia kniha
Najlepších kníh mám viacej a sú to Na vine sú hviezdy, Papierové mestá, Kam zmizla Aljaška a S láskou Rosie.

19. Najlepšie pánske meno
Veľmi sa mi páči Oliver. Keď som bola malá a hrávali sme sa na rodiny tak som vždy mala syna Olivera. :D

20. Najlepšie ženské meno
Dana alebo Bella.

Tak a to by bolo z dnešného tagového článku všetko. Dúfam že sa Vám páčilo a môžte napísať dole do komentárov či by ste chceli viacej takýchto článkov. Budem sa tešiť u ďalšieho a ahoj. :)
S láskou Ema <33



















Share:

15 komentárov:

  1. Zelenou barvu a zázvorový čaj zeovna miluju :D Ale jinak s tebou musím ve všem souhlasit :)

    Mare di Fragole

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný TAG! Také moc nemám ráda horory :/ Ale zázvorový čaj miluju!
    The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anoo, zazvorový čaj - to je to nejhorší, co jsem kdy v životě pila.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný tag :) Třeba s tou oblíbenou čiností (činostma), naprosto souhlasím :))

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám to podobné skoro ve všem! z hmyzu mám taky strach :D BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky jsem si teď strašně oblíbila Nata Wolffa. Je skvělý <3.

    Style in the words

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Taky mám velmi ráda modrou barvu a zelenou moc nemusím:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥