štvrtok, 1. októbra 2015

Top 7 - SEPTEMBER - Dominika

Ahojte!
Vítam Vás pri ďalšom  príspevku. Z názvu ste si určite všimli o čo tu pôjde. :)
Budem písať mojich top sedem vecí za mesiac September. Dúfam, že sa Vám článok bude páčiť a poďme na to. :)


 1. oblečenie, topánky, doplnok

Ja mám veľmi rada doplnky, tak som si pre tento mesiac vybrala časť doplnok. Či náušnice, náramky alebo náhrdelníky. Najviac sa mi páčia tie veľké náhrdelníky, ale teraz som si vybrala čelenku. Je to presnejšie ,,flower crown,, a mám ju od Emy z Mallorci. Ďakujem Ema! :) Tento mesiac je to moje ,,top,, preto lebo, je veľmi pekná a ja ju úplne zbožňujem. Ladila som ju k sukni a hodila by sa aj ku rifliam. Fotila som ju na našom krbe, pretože iné miesto ma nenapadlo. :D



2. Film, seriál

V tomto mesiaci som moc filmy nepozerala. Pár som ich videla, ale najlepší bol aj tak ,,THE FAULT IN OUR STARS,, . S Emou sme boli u Terdy, ktorá býva neďaleko. ----> Jej blog :)  Videla som ho už mnoho krát a vždy ma dokáže rozplakať. Jednoznačne ho odporúčam každému. 


3. Pieseň

Ja milujem hudbu! Mám veľa obľúbených pesničiek. Tento mesiac som si obľúbila tietoEd Sheeran - All Of The Stars a Taylor Swift - Wildest Dreams . All Of The Stars je už staršia, ale tento mesiac bola pre mňa top spolu s pesničkou Wildest Dreams, ktorá nieje až tak stará.
Taylor a Ed

4. Kniha
Tento mesiac som žiadnu knihu nečítala. Knihy čítam veľmi málo. Rozhodla som sa že, Vám napíšem knihu, ktorú som čítala naposledy. Bola to teda Paper Towns, ktorú som si zamilovala. Čítala som ju ešte na začiatku prázdnin. Páčilo sa mi na nej ako som v napätí čakala, čo sa bude diať ďalej. Taktiež ju odporúčam. <3



5. Kozmetika

Tak a sme pri kozmetike. Ja si make-up nikdy nerobím, pretože na môj vek by to bolo dosť nevhodné. Vyspelejšie dievčatá si to môžu dovoliť určite viac ako ja. Ale, o tom som neprišla písať. Vybrala som si 2 veci. Prvá vec je suchý šampón od Schaumy a som sním veľmi spokojná. Keď sa mi nechcú umývať vlasy, stačí ho len nastriekať na vlasy a rozčesať. Moc nesmrdí čo je dobré, lebo nemám rada tie čo smrdia. Lupiny nerobí, ale keď už máte lupiny tak nečakajte, že si ho nastriekate a lupiny zmiznú. :D 

Druhá vec je môj TOP korektor, ktorý úplne milujem. Používam ho denne a vyhovuje mi. Je od Catrice, odtieň Sand Beige 040. Už ho mám veľmi málo, ale asi si ho kúpim znovu. Vydržal mi dlho na tvári, ale aj celkovo. Odporúčam. :)

6. Aplikácia

V aplikácií som sa nevedela rozhodnúť, lebo tých je asi najviac, ktoré používam denne. Najčastejšie používam asi messenger, tak som si vybrala ten. Hneď ako sa ráno zobudím, idem na messenger a pozriem kto čo napísal.  Ako ďalšie facebook, instagram, snapchat a ostatné. Je to moje top, lebo sa tam dorozumiem s kamarátkami, ktoré mám moc rada. :)

7. Nápoj

Sme pri poslednej kategórií. Taktiež som si vybrala čaj, ktorý som popíjala popri studenom a sychravom počasí. Bola dosť zima a ako inak sa zahriať než čajom. Môj naj. v tomto mesiaci boli dva. 1. Saga - čierna ríbezľa. Nieje príliš sladký a mne veľmi chutí. 2. Popradský - mäta. Tento je bylinkový a je tiež chutný. Babka mi robieva aj z čerstvej mäty čo je omnoho lepšie. 


Sme pri konci tohto článku. Som veľmi rada, že ste si ho prečítali. Rovnako rada som za 1000 videní. <3 Moc ďakujeme! Napíšte do komentu Vaše top za mesiac september. Vidíme sa pri ďalšom článku, ktorý bude pravdepodobne HAUL z nákupov. Majte pekný deň/večer! :) 





Vaša Dominika <3
























Share:

12 komentárov:

  1. Na vine sú hviezdy milujem ! či už film alebo knihu :) super článok :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hvězdy nám nepřáli je krásnej film, ale hodně smutnej :) :(
    Taylor Swift teď poslouchám skoro pořád, její hudba je dokonalá :)

    http://the-michelles-blog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny článok :) Film "Na vine sú hviezdy" je aj pre mňa tým najlepším filmom, aký som kedy videla a ani slzám som sa neubránila :)
    FITNESSDAME

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný článek! Knížky od Johna Greena mám moc ráda :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥