nedeľa, 4. októbra 2015

TOP 7 ZA SEPTEMBER - Ema


Ahojte, vítam Vás pri mojom ďalšom článku. V tomto článku Vám napíšem o mojich TOP produktoch za mesiac september. Ako ste videli v predchádzajúcich dvoch článkoch tak to bude na taký istý spôsob.
Ešte som Vám chcela povedať že neviem ako to bude s článkami. Celý mesiac bol pre mňa taký hektický keďže začala škola. Pokúsim sa Vám dávať aspoň jeden článok týždenne. :)
A teraz už na TOP veci. ;)
1. Oblečenie. topánky, doplnok
Tento mesiac som si vybrala kategóriu Oblečenie. Je to tento šedý ,,cardigan,,. Je z H&M. Kúpila som si ho na konci prázdnin. Neviem čo mám o ňom napísať, len to že sa dá zladiť ku všetkému a dokonca som ho mala aj k sukni. :)



2. Kozmetika
Tento mesiac som si vybrala tento krém na ruky. Dostala som ho ešte v júli ale teraz na jeseň mám najviac popraskané pery aj ruky čiže sa ním natieram každý deň aj dva- krát. Tento vonia po ružiach a som s ním veľmi spokojná. Ešte som Vám nepovedala že je od kamarátky a je z Bulharska. ;)


3. Film, seriál
Za tento mesiac u mňa vedie film Následníci. Je to film z Disney Channel a premiéru mal 19.9. Určite si ho kuknite pretože ma to veľmi bavilo. ;)



4. Pesnička
Tento mesiac ma najviac zaujala pesnička Black Magic- Little Mix. Počula som ju vo videách od youtuberiek a hneď som ju začala vyhľadávať. Určite si ju pustite. :)


5. Kniha
Ako ste mohli vidieť v mojom predchádzajúcom článku tak som dostala na narodeniny knihu. Už som sa stihla do nej zamilovať a je to kniha Fanúšička. Za tento mesiac je to jediná kniha, ktorá ma zaujala. Takže určite odporúčam. ;)


6. Aplikácia
Túto aplikáciu som používala ešte aj cez prázdniny ale teraz v septembri som si ju najviac obľúbila. Sledujem tam väčšinou youtuberky alebo blogerky, ktoré dávajú často zaujímavé snapy. :D Určite je to jedna z mojich naj aplikácii. ;)


7. Nápoj 
Za mesiac september som si vybrala tento Green Tea s príchuťou maliny a šípky. Je od značky TEEKANNE. Za tento mesiac som ho pila asi každý deň. :D Krásne vonia a má dokonalú chuť. ;)


Tak a to by bolo na dnešný článok všetko. Dúfam že sa Vám páčil a vidíme sa pri ďalšom. :) 
S láskou Ema <33



Share:

19 komentárov:

  1. Super článek :) Následníky bych chtěla moc vidět a písnička Black Magic je také mým favoritem :D

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Love the cardi! My daughter loves Descendants and so do I :)

    RedLip&Love

    OdpovedaťOdstrániť
  3. HAHA, následníci bavili aj mňa. Budem naozaj rada, ak sa zapojíš aj ty aj tvoje čitateľky u mňa na blogu do mojej novej giveaway.

    Bari Bircak GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten cardigan je moc hezký a na Nasledníky se určitě kouknu:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥