utorok, 17. novembra 2015

Fall Essentials 2015

Ahojte, vítam Vás pri mojom ďalšom článku. Tento krát to budú nejaké tipy na jeseň. Neviem ako vy ale ja jeseň moc nemusím a preto si ju chcem aspoň trochu spríjemniť. A možno aj Vám. :)

1. DIY

V prvom DIY si vyrobíme rôzne listy na ktorých sú napísané rôzne citáty alebo len vety.

Budeme potrebovať: vzorované papiere,
                                    farebné papiere,
                                    servítky s jesennými motívmi,
                                    výkres,
                                    nožnice,
                                    ceruzku a centrofixu.

Z výkresu si vystrihneme rôzne tvary listov. 


Jednoducho si obkreslíme šablónu listu a potom len vystrihneme.


A máme vystrihnuté...


A teraz si už len na listy napíšete vaše obľúbené citáty alebo nejaké vety. Môžte si ich nalepiť na dvere na okno alebo pripnúť na nástenku. A máte hotovo. :)


2. DIY

Ďalšie jednoduché DIY s obyčajným rámčekom. Ale čo tak si ho vyzdobiť a bude hneď pôsobiť krajšie. :)
Budeme potrebovať: rámček (najlepšie biely alebo čierny),
                                    farebné papiere v jesenných farbách,
                                    nálepky,
                                    nožnice a centrofixu.
                                  

Na rámček nalepíme nálepky. Ak by ste sa pýtali odkiaľ mám tieto tak sú z Lidla a dostala som ich na narodeniny. Boli v sade kde boli aj farebné papiere a papiere s motívmi. 


Ako ďalšie si vystrihnem z farebného papiera obdĺžnik aby sa mi vošiel do rámčeka.


A na koniec si napíšete na papier ,,Hello fall,, alebo hoci čo chcete. :)


3. RECEPT

Teraz nachvílu odbočíme od DIY. Prichystala som si pre Vás jeden recept z jabĺk a mascarpone. Na jeseň väčšinou jem jablká a tak som Vám chcela ukázať recept, čo som si tento rok úplne zamilovala. Pomáhala mi moja mama pretože sama by som to nezvládla. :D 

Na cesto budeme potrebovať3 vajcia,
                                                   90 g kryštálového cukru,
                                                   3 PL oleja,
                                                   70 g hladkej múky,
                                                   20 g kakaa,
                                                   1 KL perníkového korenia 

Postup: 
Bielka vyšľaháme so štipkou soli, potom pridáme cukor a šľaháme, kým je pena pekná, lesklá a metličky zanechávajú stopu. Pridáme žĺtka, prešľaháme, pridáme olej, prešľaháme. Nakoniec vmiešame preosiatu múku zmiešanú s perníkovým korením a kakaom. 
Vylejeme do tortovej formy s priemerom 20 cm, ktorej spodok sme vyložili papierom na pečenie. Pečieme vo vyhriatej rúre na 180 stupňoch cca 20 minút. Necháme chvíľu postáť a vyberieme z tortovej formy. Keď piškóta úplne vychladne, stiahneme z nej papier a korpus vrátime do čistej, umytej tortovej formy.  

Na jablkovú plnku budeme potrebovať: 800 g očistených jabĺk,
                                                                    100 g kryštálového cukru, 
                                                                    100 ml vody, 
                                                                    2 vanilkové pudingy, 
                                                                    200 ml vody

Postup:
Jablká očistíme, vyberieme jadrovníky a pokrájame na kocky. Pridáme cukor, podlejeme vodou a rozvaríme. Pudingy rozmiešame v 200 ml vody a prilejeme za stáleho miešania do jablkovej zmesi. Krátko povaríme Odstavíme z ohňa a necháme chladiť, potom vylejeme  na pripravenú piškótu. Na vychladenú a stuhnutú jablkovú plnku natrieme nasledovný krém: 

Mascarpone vymiešame s práškovým cukrom. Nakoniec pridáme vyšľahanú smotanu. 
Povrch koláča posypeme škoricou. 

Takto nejak vyzeral náš koláč. --> 

4. AKO SI VYZDOBIŤ PARAPETU?
Ja som sa snažila si vyzdobiť parapetu na jesenné obdobie. Môžte sa pozrieť. 

Na jednu polovičku som si dala rámček, na ktorý môžte vidieť návod v tomto článku. Pokračovala som mojimi obľúbenými lakmi, ktoré som si na jeseň obľúbila. Sviečka nesmie chýbať a ja mám túto z Ikei s príchuťou jablka. 


Na druhej polovičke môžte vidieť stojan na ktorom mám rôzne čelenky, gumičky a náhrdelníky. Do pohára zo Starbucksu som si dala moje rúže, lesky a balzámy. A nakoniec sviečka, ktorá je z Ikei s príchuťou jahôd. 


5. VOSKY 
Túto jeseň som si obľúbila vosky od YANKEE CANDLE. Na obrázku mám vosky z tejto stránky. Doma mám ešte 3, ktoré sú z Fann Parfumérie. Vanilla Cupcake mi moc nevonia ale zato Bahama Breeze je dokonalá. 

Tak dúfam že sa Vám moje tipy páčili. Ospravedlňujem sa že sú skoro na konci jesene ale nejako nebol čas. Napríklad to môžte využiť na budúci rok. :) Ahojte. 

S láskou Ema <3








































Share:

11 komentárov:

♥♥♥

♥♥♥