nedeľa, 29. novembra 2015

TOP 7 - NOVEMBER - Dominika

Ahoj!
Vítam Vás pri dnešnom článku  ako každý mesiac, tak je to top 7 :)
Poďme na to!

1. oblečenie, topánky, doplnok

Vybrala som si túto šatku. Kúpila som si ju tento mesiac asi v New Yorker-y. Veľmi sa mi páči, má peknú farbu aj vzory. Bola zlacnená z 10e na 2,99e. Nosím ju najmä, k bunde alebo obyčajnému jednofarebnému tričku. Má dobrý objem a je z príjemného materiálu.


2. film, seriál

 Za posledný mesiac som nepozerala nijaký film čo by ma zaujal. Preto som si vybrala niečo bližšie k seriálu. Je to módna šou, ktorú veľmi rada sledujem. Sú to Nákupné Maniačky na TV JOJ. Módu milujem a tiež by som si to chcela vyskúšať. Baví ma sledovať módu iných.


3. pieseň

Tento mesiac som oproti minulému počúvala veľa istých pesničiek dookola. Vybrala som tú čo ma ako prvá napadla. Je to --> RockCity - Locked Away ft. Adam Lavine . Páči sa mi je taká ,,v pohode,, :D


4. kniha

Kniha je stále tá istá. nestihla som ju ešte dočítať, pretože tento mesiac bol skutočne vyčerpávajúci ohľadom školy. Samé písomky, učenie, ale Vy to samy dobre viete.  Ak ste zabudli, furt čítam Girl Online. Je dosť super, baví ma a som napätá ako to celé skončí. Určite si ju prečítajte.


5. kozmetika

Vybrala som si pečujúcu kozmetiku. Sú to sprchové gély od Dove. Ja som si ich totálne obľúbila. Každá vôňa je skvelá. Stačí prísť do obchodu a už si len lámať hlavu, ktorý si vziať kedže všetky sú pekné. Majú super konzistenciu, sú také mliečne. Od značky Dove mám rada všetko. Telové mlieka, dezodoranty, balzámy na vlasy či šampóny. Možno si hovoríte prečo práve sprchové gély, ale určite ich vyskúšajte. Viackrát som mala sprchové gély od iných značiek, ale niektoré nevoňali, keď ste vyšli zo sprchy alebo mali hroznú konzistenciu. Jednoducho boli moc riedke. S týmito som plne spokojná a chcela som Vám ich len odporučiť. Samozrejme niekomu sa páčiť nemusia. :)


6. aplikácia

No a sme pri aplikácií. Vždy si vyberám nejakú tú chvíľu aplikáciu, ktorá sa mi zapáčila. Tento raz som mala v tom úplne jasno. Veľa ľudí je s ňou nespokojná a vraví, že sú v nej vírusy a.t.ď. je to teda Clean Master. Mne vyhovuje, prečistí mi mobil a zatiaľ dobre funguje. Dajte vedieť dole do komentu, ak máte nejaké skúsenosti s touto aplikáciou a čo na ňu hovoríte vy.

7. nápoj

Nápoj skutočne neviem. Keď mne všetko chutí je ťažké si vybrať. Ale najviac som si obľúbila asi zázvorový čaj z čerstvého koreňa zázvoru. Dám si doň ešte med a citrón. Zázvor si najskôr očistím a potom nakrájam na kocky, Niekedy si ho aj strúham, potom je ešte lepší. Zalejem vriacou vodou a precedím. Cediť si to nemusíte je to iba na Vás, ale ja mám radšej keď tam nie sú kúsky zázvoru.








To by bolo na dnes úplne všetko. Dúfam, že Vás článok aspoň trošku bavil a budem rada, ak mi do komentu napíšete Vaše obľúbené veci za tento mesiac.
Majte sa pekne a ahoj. :)












Vaša Dominika <3


Share:

9 komentárov:

  1. Zázvorový čaj nijak moc nemusím, ale co můžu, tak to je Adam Levine! Skvělý výběr písnička :)
    Jinak šátek se mi moc líbí :)

    http://dark-ginger-lady.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som ho najskôr nemusela, ale musela som ho piť, keď som bola chorá a potom mi zachutil :D :) A ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Prihlas sa do nakupnych, blogerky su vzdy zaujimave, maju dobre satniky :) ja som rada, ze som tam bola a mohla to zazit :)

    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď budem mať viacej rokov, tak sa prihlásim :)

      Odstrániť
  3. Ta aplikácia a značka je uplne super. :) no musím sa priznať, ze pesničku som vôbec nepoznala.

    Katka s adventnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dove je najlepšia kozmetika na svete. :P
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na vianočnú giveaway na mojom blogu:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥