sobota, 14. novembra 2015

TOP 7 OCTOBER-Ada

Ahojte ! :)
V dnešnom článku Vám ukážem a poviem niečo a veciach, ktoré som si ja obľúbila za október. :)
Poďme na to----
                             


                                             
                                             1. Oblečenie, topánky, doplnky
Skater Skirt. Myslím že túto sukňu už všetci dobre poznáme :) . Ja som síce nikdy nebola tip na sukne ale cez október som ju naozaj rada nosila :) 



2. Kozmetika 
Kedže ja sa nemaľujem tak tu mám opäť pečujúcu kozmetiku. Je to maska od Vichy 3 v jednom.
Maska,čistiaci gél a scrub v jednom produkte. Naozaj pleť čistí pekne a som s ním spokojná :) 







3. Film, seriál
Paper Towns. S Domčou a Emou sme ho pozerali spolu už druhýkrát. Film mám naozaj veľmi rada a hrá tam Nat Wolff, ktorý patrí medzi mojich naj hercov 

Cara a Nat  :)




4. Pesnička


Photograph od Eda. V škole sme si ju s kamoškami púštali a depkárili nad tým že už sme deviataci a zachviľu sa to všetko končí :/ :D....Myslím že tento song všetci poznáte :)





                                                             5. Kniha
Storočný starček,ktorý vyliezol z okna a zmizol . Trošku zvláštny názov knihy nemyslíte ? :D
Ale nenechajte sa zmýliť :) . Ja som asi pred rokom pozerala s setrou film. Je teda mega vtipný a zaujímavý. Ale kniha mi príde celkom tazká na čítanie. Preto som sa rozhodla že si ju prečítam trochu neskôr keď bude menej stresu :) Ale určite to zlá kniha neni :)






6. Aplikácia
Instagram som si naozaj posledný mesiac obľúbila. Myslím že ho všetci poznáte :) Ten môj je adelinbb keby ste ma chceli sledovať :) 




7. Nápoj

čaj :D Ten pijem naozaj najčastejšie a stále je môj naj zázvorový :))




Toto je pre dnes všetko :) 
Určite mi dajte vedieť čo ste si za október obľúbili VY ! 
Majte sa pekne a Ahoj :)

xoxo Ada
























Share:

17 komentárov:

  1. Skater skirt je skvělá! :)) Papírová města jsem taky viděla, ale za mě teda nic moc :( ..ale Eda mám taky moc ráda a písnička Photograph? ..největší pecka! ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak každý má na film iný názor :) Každopádne ďakujem :3

      Odstrániť
  2. Zázvorový čaj v tomhle období miluju !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Presne takú istú sukňu potrebujem aj ja ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. film som ešte nevidela, ale plánujem si ho pozrieť :) skater sukňu mám rada, ale teraz by som v nej asi zamrzla :D
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite pozri stojí za to :) a k tej sukni skús pančuchy určite ti zima nebude .)

      Odstrániť
  5. tú knihu si chcem strašne prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja už sa teším kedy si ju opäť otvorím :)

      Odstrániť
  6. Skater sukni skoro nedám z ruky:-) A na tu knížku se taky chystám, díky za tip!:-)

    fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥