nedeľa, 1. novembra 2015

TOP 7 - OCTOBER - Dominika

Ahojte! 
Vítam Vás pri novom článku. Z názvu Vám už mohlo dojsť o čo ide. Tak sa nezdržiavajme a poďme na to! :)


1. oblečenie, topánky, doplnok

Za tento mesiac som si vybrala kategóriu topánky. Sú to teda tieto čierne Converse, ktoré som si veľmi obľúbila. Sú pohodlné a nosím ich dosť často. Hodia sa takmer ku všetkému a objednávala som si ich z internetu. -----> Supersklep. Stáli 64e a boli v zľave.

2. film, seriál

Pri filme to mám jednoduché. Vybrala som si Paper Towns. Na tento film som bola aj v kine. Pozerali sme ho s kamarátkami u Nás doma. Tento film by som pozerala aj každý deň, pretože je veľmi pekný a občas aj zábavný.


3. pieseň

Pieseň si ani neviem vybrať. Tento mesiac ubehol tak rýchlo, že som si nenašla žiadnu top v tomto mesiaci. Počúvala som všetky pesničky, ktoré sa spustili a ani jednu som si nejako neobľúbila.

4. kniha

Rozčítanú knihu mám Girl Online, ktorá sa mi veľmi zapáčila. Napísala ju Zoella, známa vlogerka. Určite si ju prečítajte, kto ju nečítal. Ak ju už prečítanú máte, tak môžete do komentu napísať ako sa páčila Vám.

5. kozmetika

Sme pri kozmetike a pravdu povediac, nevedela som si vybrať. Nie preto, že by som jej mala veľa, ale rozmýšľala som čo som si skutočne obľúbila. Máme tu tento balzám na pery od značky EOS. Je to vôňa resp. chuť Lemon drop. Tento som dostala od kamarátky k narodeninám už dosť dávno. Používať som ho začala až teraz. Vyhovuje mi a páči sa mi na ňom, že hydratuje pery, drží dlho na perách aj keď pijete či jete. Vydrží dlho aj sám o sebe a stojí približne 6-7 e.

6. aplikácia

Pre tento-krát som si vybrala hru. Je to Subway Surfers. Stiahla som si ju pred nedávnom už po niekoľký krát. Keď sa nudím, tak si ju viem zahrať. Je dobré, že nepotrebuje pripojenie wifi. Stiahnuť si ju môžete bezplatne na Google Play.

7. nápoj

Tak a sme pri poslednom top-e. Ako nápoj u mňa vyhráva jednoznačne Bubbleology. Kto nevie čo to je, tak je to vlastne Londýnsky čaj, ktorý sa nachádza vo väčších nákupných centrách. Viac nájdete tu --> Klik :) Najradšej mám chuť manga či čučoriedky s mix guličkami. V konečnom dôsledku mi chutia všetky ale tieto sú moje top. Aké sú vaše najobľúbenejšie Bubble Tea?




Sme pri konci dnešného článku. Dúfam, že sa Vám aspoň trošku páčil a budem rada za každý koment. Ak máte aj vy článok s vašimi top vecami za tento mesiac, tak neváhajte a posielajte linky dole do komentára. Tak na dnes je to už úplne všetko a prajem pekný deň! :)




Vaša Dominika <3








Share:

4 komentáre:

  1. Na film Paper Towns se chci už dlouho podívat a knížka Girl Online od Zoe také patří mezi mé říjnové oblíbence:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paper Towns je dokonalý film! Doporučuji! ♥♥
    Terithebutter

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥