sobota, 7. novembra 2015

TOP 7 ZA OKTÓBER- Ema

Ahojte, opäť Vás vítam pri mojom ďalšom článku. Za nami je ďalší mesiac, október a ja Vám prinášam TOP 7. Ideme na to! :)

1. Oblečenie, topánky, doplnky
Tento mesiac som si vybrala kategóriu topánky. Sú to moje prvé VANSY. Sú teda šedé a na sebe majú biele hviezdičky. Veľmi sa mi na nich páči že nemajú až takú vysokú podrážku. Dostala som ich oneskorene na narodeniny. Škoda že sú platené a už ich v takomto počasí nemôžem nosiť. Ale teším sa na jar keď Vám ich ukážem v nejakom outfite. :) 


2. Kozmetika 
Za mňa je to tento suchý šampón od Batiste. Videla som ho u veľa módnych blogeriek lenže háčik bol v tom že sa predával len v Douglese ktorý mi na Slovensku nemáme. Našťastie sa dostal do našich drogeriek a ja som neváhala a kúpila si ho. Je s príchuťou kvetou takže to nádherne vonia. :) 

3. Film, seriál
Tento mesiac to bude film Barbie a jej sestry a veľké psie dobrodružstvo. Viem je to divné že trinásť ročné dievča pozerá Barbie filmy. Ale ja si ich rada pozriem s mojou mladšou sestrou a dokonca aj sama :D. Každému sa páči niečo iné, no nie? Môžte mi napísať dole do komentárov či aj vy pozeráte Barbie filmy, dúfam že nie som sama. 


4. Pesnička
Veľmi ma zaujala pesnička Avicii- Waiting For Love. Preklad sa mi tiež veľmi páči. Určite odporúčam. ;)

5. Kniha
Stále čítam knihu Fanúšička. Chcem sa Vám ospravedlniť že táto kniha je už druhý mesiac ale nejako nebol čas ju dočítať. Každopádne sa mi veľmi páči a kto by nevedel čo má čítať tak odporúčam. ;) Dúfam že nabudúci  mesiac sa polepším. :)


6. Aplikácia
Aplikácia, ktorú som si tento mesiac obľúbila sa volá Walking Pet. Ide o to že musíte udržať balans aby vaše zvieratko nespadlo. Hra ide stiahnuť na androidy ale na iPhony tak to neviem. :/

7. Nápoj
Myslím že vodu ,,VOSS,, väčšina z Vás pozná. Je to najčistejšia voda a je z Nórska. Kúpila som si ju hlavne preto že je priesvitná a rada si do nej dávam rôzne ovocia alebo smoothie. U nás sa myslím nedá zohnať preto mi ju kúpila krstná vo Viedni. :) 


Tak a sme na konci článku. Dúfam že sa Vám páčil a vidíme sa pri ďalšom. :) 
S láskou Ema <33





Share:

22 komentárov:

  1. Vansky jsou moc hezký :) Jinak Voss láhev je můj věčný favorit, jen už ji tolik nenosím, protože se mi asi tři rozbily :/

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja už mám druhú a zatiaľ sa mi nerozbili :D

      Odstrániť
  2. Vansy sú super! :)) máme obľúbenú pesničku!! :D
    www.blogofmyfavs.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, ty tenisky jsou krásné :)) Tak bych chtěla ochutnat vodu Voss, nechci ji kvůli té lahvi, tu bych hned rozbila :D, ale chtěla bych ochutnat, jestli to tedy opravdu tak zázračně chutná, když to stojí pomalu 200 kč :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc se mi líbí ty topánky :) opravdu nádherné a moc bych chtěla vyzkoušet ten suchý šampón...sem tam by se mi to hodilo a ja pořád ne a ne si nějaký pořídit :)
    Nicole

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne Vansy a v pesničke a v nápoji si sa mi absolútne trafila do vkusu:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článok :) Môžem sa spýtať, v ktorej drogérke si kúpila ten dry shampoo??
    ladyminimalism.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Batiste vôbec nepoznám ! musím to napraviť..inak pekný blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty Vansky jsou super a suché šampóny od Batiste mám také velmi ráda:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vansy nemajú chybu :)
    Pozývam ťa na svoju prvú giveaway: http://drewsbeauty.blogspot.sk/2015/11/moja-prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥