streda, 2. decembra 2015

Christmas Essential #1

Ahojte, vítam Vás pri prvom vianočnom článku <3 Ako ste si určite všimli, bude to o nejakých tipoch na zimu alebo na Vianoce. Pred nedávnom som dávala článok o tipoch na jeseň, tak sa môžte pozrieť tu. Nebudem zdržovať a ideme na to. ;)

1. DIY
Na prvé DIY budeme potrebovať: papiere so zimnými motívmi,
                                                       pravítko,
                                                       papier,
                                                       ceruzku, centrofixu,
                                                       rôzne veci na ozdobenie.


Toto DIY je vlastne na Vás. Zapojte Vašu kreativitu a vyrobte si ,,odpočítavač dní do Vianoc,,. Chcela som Vám dať len taký menší tip. Takto nejak vyzeral môj výtvor. :)


2. DIY
Na ďalšie DIY budeme potrebovať: vodové farby,
                                                          obyčajný biely rámček,
                                                          papier,
                                                          cetrofixu


Ako prvé si obkreslíme na papier časť z rámčeka a vystrihneme ju. 



Na vystrihnutý papier si nakreslíme nerovnomernú čiaru, ktorá bude predstavovať šnúru na svetielka.


Na papier si pomocou vodových farieb nakreslím farebné svetielka. 


A ja som sa to rozhodla doplniť takými zlatými stromčekmi. 


3. DIY
Na toto DIY budeme potrebovať: papiere s vianočnými motívmi,
                                                      výkres,
                                                      nožnice, ceruzku a centrofixu. 


Na výkres si nakreslíme trojuholník a vystrihneme. 


Vystrihnutý trojuholník si obkreslíme na všetky farebné papiere a napíšeme na ne písmená ,,CHRISTMAS,,. 


Trojuholníky si na podlhovastej časti zložíme a odstávajúce konce odstrihneme. 


Na koniec si trojuholníky zavesíme na špagát a ozdobíme tým Vašu izbu. :)


4. DIY 
Na ďalšie DIY budeme potrebovať: baliaci papier, 
                                                          termo hrnček,
                                                          nožnice a ceruzku


Ako prvé si vyberieme papier z termo hrnčeka. 


Na baliaci papier si obkreslíme papier, ktorý som si vytiahla na začiatku z termo hrnčeka. Následne vystrihneme. 


A vystrihnutý baliaci papier si dáme do termo hrnčeka. Dáte si doň čaj alebo kávu a tak si pripomeniete náladu Vianoc. 


5. SVIETNIKY
Pridám Vám sem ešte nejaké tipy na svietniky, ktoré som si vyrábala. 
Na tento svietnik budete potrebovať len cukor, pohár, sviečku a veci na ozdobenie. 
Cukor bude predstavovať sneh, pretože som nevedela zohnať umelý sneh v obchodoch. Nasypeme ho do pohára a zapálime sviečku. Pohár ozdobíme podľa vlastného vkusu. 



Na ďalší svietnik budeme potrebovať len pohár od nejakej sviečky, taviacu pištoľ, sviečku a vetvičky z tuje. Vetvičky si pomocou taviacej pištole prilepíme na pohár. Necháme zaschnúť a zapálime sviečku.


6. DIY

Na posledné DIY a zároveň najľahšie budeme potrebovať len sladkosti a pohár. Pohár naplníme sladkosťami a na vrch dáme lízanky. 
                                                                                              

Takto nejak to vyzeralo. :)


Tak a to by bolo z dnešného článku všetko. Môžte sa tešiť na ďalšie vianočné články. 
Ahojte!
S láskou Ema <33






























Share:

18 komentárov:

  1. Jé, to jsou roztomilé věci :3 A ještě tak jednoduché, no snad taky budu muset něco zkusit. :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej je to jednoduché ;) Máš to za pár minút hotové ;) Ďakujem <3

      Odstrániť
  2. 3. DIY sa mi páči asi najviac :) Skvelý článok!

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeej super nápady :P ja sa nikdy nedokopem vyrobiť si niečo a radšej kupujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělé tipy, jednoduché, takové bych možná zvládla i já :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvělé jednoduché diy, nevice se mi libi ta termoska♥

    Adel z Adel’s fashion life

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super tipy, takovou termosku mám taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten obrázek s vánočními světýlky jsem viděla u youtuberky Pavlinna17 a už tehdy mě to zaujalo:) Musím říct, že všechno vypadá moc hezky!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fuuu tak tú nepoznám :D Obrázok som videla na Pintereste ;) Ďakujem <3

      Odstrániť
  8. Zaujímavý článok :) https://mich3ll.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥