štvrtok, 10. decembra 2015

Christmas Essentials #2

Ahojte! :) 
Vítam Vás pri dnešnom článku a z názvu ste si určite všimli o čo ide. Teraz Vám prinášam pár typov ako si spríjemniť vianočné sviatky a zimnú náladu. Sú naozaj veľmi jednoduché, tak ak sa Vám niečo bude páčiť, neváhajte a skúste si to vyrobiť. Tak už bolo dosť ,,kecov,, a poďme na to.


1. DIY

Ako prvé si ideme vyrobiť vločky. Nieje to náročné, aj keď to možno bude tak vyzerať.

Budeme potrebovať: igelitové vrecko  
                                     maketu nejakej vločky ( môžete si ju vytlačiť alebo načrtnúť)
                                     taviacu pištol
                                     trblietky (akej farby chcete)
                                     lep (tekutý)
                                     štetec
                                     prípadne lak na vlasy.




Z potrebných vecí ste si už možno domysleli postup. Vo vysvetľovaní nie som najlepšia, ale nevadí. Tak začneme tým,že si na maketu vločky dáme igelitové vrecko (sáčok) a môžete si to zalepiť páskou aby sa Vám to nehýbalo, pri vyrábaní vločky. Ďalej si dáme rozohriať tavnú pištol a keď už bude lep v nej roztopený nanesieme ho na maketu. Neviem či chápete. Na vyplnenú časť vločky a potom dáme stuhnúť. Keď nám to zaschne (okolo 5-10 minút), otrháme sáčok okolo. potom natrieme lepom a nasypeme na ňu trblietky. Kto si ju chce zavesiť, tak si ju môžete zavesiť na drôtik, ktorý si taktiež pripevníte tavnou pištolou, prípadne na špagátik. A na koniec to zastriekajte lakom na vlasy, pre istotu, aby neopadli tie trblietky.

(Toto bola moja prvá)



2. DIY

Ďaľšie diy bude jednoduchšie.

Budeme potrebovať: sklenenú nádobu
                                     trblietky
                                     farebné pásky alebo priesvitnú
                                     lepidlo
                                     lak na vlasy
                                     štetec
                                     alebo iné ozdoby.



Ideme vyrábať svietnik. Prvý krok je, že si priesvitnú alebo farebnú pásku nalepíme dookola pohára približne v trištvrte. Lepšia je farebná, aby ste videli kam dávate lep a trblietky. V dolnej časti nanesieme lep a na to trblietky. Zastriekame lakom na vlasy a pásku odlepíme, ale opatrne.






3. DIY

Táto je najľahšia.

Budeme potrebovať: rámik
                      obrázok doň (vytlačený alebo nakreslený)
                        washi tapes (farebné pásky) alebo inú dekoráciu
                         ak si chcete rámik zachovať, tak aj lepiacu pásku a niť

Nakreslíte si alebo vytlačíte obrázok s vianočnými motívmi. Vložíte ho do rámika. Zdalo sa mi to také prázdne, tak som sa rozhodla, že tam dám stromčeky, ktoré sú z KIK-u. Rámik som si nechcela ničiť tými stromčekmi, lebo keby ich nalepím lepom už nejdú dole. Vymyslela som to tak, že si zoberiem bledú niť a pásku. Jednoducho som ten stromček pripevnila zo zadu páskou o tú niť. Mala som ich 7 a na dĺžku rámčeka to stačilo, tak som to odstrihla. Urobila som to dvakrát a zalepila som to o rámček lepiacou páskou. Mne sa to veľmi páči a nemusíte si tam dať iba stromčeky, ale aj oblepiť farebnými páskami či nejakou stuhou.



4. DIY

Toto je posledná diy. Je to odpočítavanie dní do Vianoc. Áno viem, že už sme to tu mali, ale ja to mám trošku na iný spôsob a rozhodla som sa, že aj ten Vám ukážem.

Budeme potrebovať: kartón
                                    výkres
                                    lep
                                    špagát
                                    čiernu a bielu fixu
                                    nejaké ozdoby
                                    farebné papiere

                                 
Ako prvé si z kartónu obstrihneme štvorec alebo obdĺžnik veľkosti akej samy chcete. Nalepíme na to farebný papier, ja som zvolila čiernu lebo čiernu mám veľmi rada, ale taká vianočná mi príde červená. Potom som z výkresu vystrihla 24 trojuholníkov. Napísala som ,,Dni do Vianoc,, a potom som nalepila špagát, na ktorý som si pripevnila trojuholníky. Napísala na ne čísla od 1-24 a postupne vyškrtávam. Dala som hore do ľavého rohu zvonček a dole do pravého srdiečko. Ale všetko je na Vašej fantázií a na Vašich predstavách.



Písala som, že je to posledná diy, čo aj bola, ale tu mám ešte pár typov ako si spríjemniť tento čas.



1. tip - žiarovky

Najskôr som si ich chcela dať ku posteli, ale prerábame izbu a zatiaľ spím v obývačke. Tak som sa rozhodla, že si to dám aj sem. Keď je zhasnuté, je to veľmi pekné.


2. tip - nástenka

Ak máte nástenku, tak je čas si ju zmeniť. Ja som si ju teda ešte nezmenila, ale už sa na to chystám. Chcela som Vám to len pripomenúť.  Ja už nejakú predstavu mám a rada sa s Vami o ňu podelím.
Predstavujem si to tak, že dookola nástenky si dám ,,pozlátko,, neviem ako sa tomu hovorí. :D Dám si na ňu nejaké vianočné obrázky a ako pozadie si dám baliaci papier s vianočným motívom.


3.tip - koledy

Aplikáciu Spotify určite poznáte. Vytvárate si v nej vlastné albumy a je to veľmi dobré. Tak si vytvorte aj album koledy a nalaďte sa vianočne.


4.tip - tapeta

Tak, kedže tie vianočné sviatky sú najpríjemnejšie zmente si aj tapetu na mobile. Ja mám takú, aké máme pozadie blogu. Veľmi sa mi páči. (y)

5.tip - nechty

Nechty som si tiež nerobila, ibaže vianočné farby sú bordová, červená zelená a trblietavé laky. Ak by ste chceli tak do komentu napíšte či chcete môj výsledok. :)







To by bolo na dnes asi všetko, dúfam, že sa Vám aspoň niečo zapáčilo a ak áno tak budem rada a napíšte mi do komentu. 





Vaša Dominika <3

Share:

14 komentárov:

  1. skvelý post! hlavne ten rámik je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) je to moc jednoduché :) vyskúšaj :)

      Odstrániť
  2. Jeee tak to jsou hezké věci a možná bych je i sama zvládla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno?! určite by si ich zvládla :) je to jednoduché :)

      Odstrániť
  3. určite pridaj aj tie nechty :) pekný článok :)
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej pridám Vám ich :) mám viacej tipov, tak sa neviem ešte rozhodnúť :) prípadne pri ďalšom poste :) a ďakujem

      Odstrániť
  4. Super věci. Něco z toho so zkusím, ať se dostanu do té správné vánoční nálady. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelé nápady, určite nejaké vyskúšam!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty vločky a adventní kalendář jsou moc hezké :)
    Getmovin by Deni

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥