sobota, 5. decembra 2015

TOP 7 NOVEMBER- ADA

Ahojte !
Ako každý mesiac aj teraz vám prinášam mojich TOP 7 vecí za november....:)
.
.
.
                                                     
1. Oblečenie, topánky, doplnok

Tentokrát som si vybrala môj batoh Vans, ktorý ste už mohli vidieť v Back to school outfite :) 
Je naozaj veľmi praktický a skvele sa mi nosí každý deň do školy. Ja mám ten môj z Zootu :)
Stojí tam okolo 30 eur :) 
                                                                     





 2. Film, seriál


Superstar :D Asi každý pozná túto televíznu show. Viem že to nieje ani film a seriál ale mňa tento mesiac žiadny moc nezaujal :) Superstar si rada večer pozriem pri čaji a zabalená v deke :D   Ináč komu fandíte ? Ja  všetkým :) 




                                                                               3. Pieseň          
                                   
Hello od Adele som začiatkom novembra počúvala naozaj veľa :) ....aj teraz si ju pustím ale stále preferujem skôr moje osvedčené staršie pesničky a soundtracky :)  ! PS: Ak by ste chceli môžem pre vás spraviť play-list mojich obľúbených pesničiek :)









                                                                              4. Kniha
Nech sneží ... čerstvo preložená kniha do Slovenčiny od Johna Greena, Maureen Johnson a Lauren Myracle :)  Tri uzimené ľúbostné príbehy dohromady. Kniha je naozaj veľmi krásna a romantická. Táka ta typická Greenovka...Je to moja 5. knižka od Greena  a musím povedať že naozaj jedna z najlepších. A taktiež príbehy daľších dvoch autoriek sú jedinečné a na zimu ako stvorené :) Knihu naozaj odporúčam. Objednať si ju môžeš  TU a ja som knej dokonca dostala aj vrecúško s čajom,ktorý práve pijem. 





         5. Kozmetika
šámpon a maska od Biodermy  Node S mi cez november naozaj pomohli :) Od doby čo tieto produkty používam vlasy nemám vôbec mastné aj po niekoľkých dňoch! Takže naozaj odporúčam hlavne ľudom, ktorý majú s mastnými vlasmi problémy. Zakúpiť si toto "duo" môžete napríklad v lekárni. Oplatí sa to ! :)





6. Aplikácia
 Pri tejto otázke sa nikdy neviem rozhodnúť. Nie žeby som mala aplikácií veľa  práve naopak takže preto je pre mňa každý mesiac vybrať novú naozaj tažké :D Ale dám sem opäť instagram. Používam ho každodenne a zatiaľ ma neomrzel.










7. Nápoj
 Opäť čaj. Mohla by som ho piť stále hlavne ten zázvorový. Tento mesiac som vyskúšala od Marks and Spencer. Ani som sa nenazdala a mala som ho celý vypití celkom rýchlo. Je chuťovo veľmi dobrý a krásne vonia. Stojí okolo 2 eur :) 



Tak a to je odo mňa všetko :) Vidíme sa pri mojom daľšom článku. Tak zatiial pa :)     

  xoxo Ada






Share:

10 komentárov:

♥♥♥

♥♥♥