pondelok, 28. decembra 2015

TOP 7 za mesiac DECEMBER- Ema

Ahojte, vítam Vás pri ďalšej top 7. Mesiac december ubehol aj rýchlo aj pomaly. Pomaly sa ťahal od toho 19. do 24., pretože som sa veľmi tešila na Vianoce. A práve vianočný deň ubehol veľmi rýchlo. :/ Teraz je 28. a príde mi že to ubehlo strašne rýchlo od Vianoc. Ale dosť kecí na začiatok a vrhneme sa na článok.

1. Oblečenie, topánky, doplnok
Tento mesiac som si vybrala moje čierne čižmy z Humanicu. Fotku Vám sem nedám, pretože sú celkom špinavé ale dúfam že ich uvidíte v outfite čo plánujem. :D
Ale sú celé čierne, v strede na šnúrovanie a pracka medzi šnúrkami. Kúpila som si ich na rýchlo pretože moje staré čižmy sa mi roztrhli tak tieto boli moja posledná záchrana. 

2. Kozmetika 
Celkovo v zime mám rada výrazné rúže. Presnejšie mám rada červenú farbu na ústach. Mám tu tri produkty ale každý od inej značky. 


1. Rúž od AVONU v odtieni Power Trip. Vo vysvetlovaní nie som moc dobrá, môžem Vám o tomto rúži povedať len to že celkom dlho vydrží a je dosť krikľavý čo je pre mňa ideálne. :)

2. Baby Lips z vianočnej kolekcie mi veľmi vyhovuje. Pery hydratuje a dodá im slabo červený odtieň. Je s príchuťou Sweet Apple čo pripomína vôňu škorice a jablka. :)

3. Posledný produkt je LIPCOLOR BUTTER od ASTOR. Na ústach vydrží aj keď pijete alebo jete, čo je pre mňa veľké plus. Zabudla som povedať že je v odtieni 021 Keep in Touch. :)

3. Film, seriál
Teraz keď sú prázdniny mám viac času na pozeranie filmov. Práve víkend pred Vianocami sme boli u kamarátky a pozerali sme film Prázdniny (tu si môžte pozrieť film online). Tento film som videla veľmi veľa krát ale predsa sa naň vždy rada pozriem. 


4. Pesnička
Vianoce by neboli bez vianočných piesní a určite ste spozorovali že Teri Blitzen a Johny Machette naspievali spoločnú pieseň Vánoční. Hneď ako som ju počula prvý krát veľmi sa mi zapáčila. Ich hlasy sa pekne dopĺňajú a to je jedna z dôležitých vecí na piesňach. 


5. Kniha
Keďže sú prázdniny tak mám aj viacej času na čítanie a to je fajn. Aj na Vianoce som dostala celkom dosť kníh. Za tento mesiac som si obľúbila knihu Zostaň so mnou. Určite poznáte tento príbeh a kto nie tak je to o jednom dievčati, ktoré malo spolu s jej rodinou autonehodu a jej rodičia sú mŕtvy a ona sa rozhoduje či vlastne zostať na zemi alebo odísť. Je to skvelý príbeh a určite odporúčam. 


6. Aplikácia
Priznám sa že ja si nesťahujem nejak moc veľa aplikácií pretože často nemám miesto. :D Mám len také základné, ktoré potrebujem ako je Instagram, Messenger, Snap-Chat. Ale tento mesiac ma zaujala aplikácia WhatsApp. Sú tam skvelý emoji a celkovo sa mi páči ako tá aplikácia funguje. Je dosť podobná Messengeru ale zdá sa mi že WhatsApp je o niečo lepší. 


7. Nápoj
Neviem čo som mala vybrať pri tejto kategórii ale vybrala som si klasiku a to sú čaje. Ráno, na obed či večer si dávam čaj. Je to príjemné zahriatie keď prídete vymrznutý z vonku. Moje obľúbené sú hlavne ovocné s medom a citrónom. :)

Ešte by som Vám chcela oznámiť kto vyhral našu vianočnú súťaž. Je to slečna s GFC Soňa Lazoriková. Veľmi gratulujeme a víťazke sme už písali. :) 
Tak a sme pri konci článku. Dúfam že si užívate prázdniny a nesedíte len pri počítačoch, notebookoch alebo mobiloch. 
Prajem ešte šťastný Nový rok 2016 <3

S láskou Ema <33












Share:

12 komentárov:

  1. Moc pěkné, taky miluji výrazné, červené rtěnky. Písničku od Johnyho a Teri naprosto zbožňuji, i když ani jednoho nějak extra nemusím, ale prostě je strašně chytlivá. A ta knížka vypadá také moc dobře:)
    Pinki Claire

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teri mám rada ale žeby petrila medzi moje TOP youtuberky tak to asi nie :)
      Každopádne hlas má krásny :)

      Odstrániť
  2. If I stay je moja najobľúbenejšia knižka a aj film. :)
    http://tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. If I stay je moja najobľúbenejšia knižka a aj film. :)
    http://tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Včera som akurát pozera If I stay, úžasný dej smutné ale krásne zároveň. Ten lip butter od astor vyzerá zaujímavo.
    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Film som zatiaľ nevidela ale kniha je super <3

      Odstrániť
  5. Film prázdniny naprosto zbožňuju, ale koukám se na něj jen o Vánocích :) Knížku Zůstaň se mnou jsem také četla a příběh je sice smutný, ale přesto krásný :)

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥