nedeľa, 20. decembra 2015

Winterlicious tag






 Ahojte :) 
S Vianocami koluje po internete množstvo tagov :) Ja som si pre vás vybrala Winterlicious Tag. Nakonci mám pre vás prichystaný jeden recept na medovníčky. 




     1. Aký je tvoj oblúbený lak na zimu ?

Jednoznačne mint and cream od Essence ! Krásne mintový lak mi vždy pripomenie zimu a Vianoce ! :)  Vyzerá krásne úplne k všetkému.









                                                                       
     2. Aký je tvoj oblúbený zimný produkt na pery ?

Určite  jahodový balzám od Astridu. Ja mávam v zime naozaj veľmi popraskané pery a tento balzám mi vždy pomôže .  Stojí okolo 3 eur. Naneštastie ho neviem nájsť takže nemám fotku snáď nevadí. 

                                                            
.    3. Najviac nosený zimný kus oblečenia?
 Zjavne moja bunda :) Ale vôbec mi to neprekáža kedže má na sebe vločky, ktoré mi ešte viac spríjemňujú Vianoce :) Kúpila som ju v jednom butiku a stála okolo 40 eur.


                                        

     5. Obľúbená zimná vôňa/sviečka?
Včera som od kamarátky dostala krásny vosk od yankee candle :) Vôňa Wild Fig je naozaj príjemná. Asi každý vieme ako voňajú figy tak toto je  úplne ono :). Na Vianoce ako stvorené.
 Taktiež mi krásne voňá sviečka z ikei s príchuťou vanilky.










                  6. Obľúbená vianočná pesnička?

  Christmas Lights od Coldplay je naozaj skvelá a príjemná pieseň :) Taktiež mám veľmi rada Jingle Bell Rock  a čistú klasiku na Vianoce od Mariah Carey- All I Want For Christmas Is You  :) Určite si pustite aj napríklad: Santa Tell Me, Let it snow,Pulnoční 

                                                   

   8. Obľúbené vianočné jedlo/pochúťka?

Určite všetky koláče,medovníky a štedrovečerná večera ! čo iné predsa ? :)







                                                      
       9. Čo je na 1. priečke môjho vianočného zoznamu?
Samozrejme že zdravie celej rodiny a pod... Viem je to dosť "klišé" ale predsa to je to najdôležitejšie :) Tiež by som si priala Vansky a samozrejme veeeeeľa kníh :)


                                                                        
      10. Aké sú moje plány na vianočné prázdniny?
Chcem ich tráviť čo najviac s rodinou, Bernym ( môj peso :D ), priateľmi alebo či už knihami. Ale čo by to boli za prázdniny keby nemám robiť čo do školy že ? Budem musieť cez ne zvládnuť 6 monitorov z Slovenčiny a určite sa nájde ešte niečo s Matiky :D :/.....Samozrejme najviac budem relaxovať ....


Tak to by bolo k tagu všetko dúfam že sa Vám páčil :) Teraz Vám ešte napíšem o jednom super recepte na medovníky :)


Suroviny

- 1kg hladkej múky
-250g medu
-250g mletých orechov
-500g práš. cukru
-5 vajec
-6 PL masla
-2 prášky do perníka
-kôra z citróna
- múka na posypanie dosky
-vajce na potretie medovníkov 




V mise spracujeme múku s rozpusteným medom,orechmi,cukrom,vajcami,maslom, s práškom do perníka a citrónovou kôrou. Necháme ho cez noc odležať. Pečieme 12 až 15 minút v rúre vyhriatej na 190 °C


Dúfam že Vás článok potešil a že sa páčil tak ahoj nabudúce :) 





xoxo Ada














                                                                           






Share:

4 komentáre:

  1. Jů, ten lak má vážně nádhernou barvičku! :) Písničku All I Want For Christmas úplně miluju, ani bych už nědokázala spočítat, kolikrát jsem ji za poseldní dobu slyšela :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkný článek:) Doufám, že jsi pod stromečkem ty Vansky našla:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥