nedeľa, 24. januára 2016

HAUL

Ahojte, vítam Vás pri mojom ďalšom článku a dnešný článok budú nákupy za poslednú dobu. Ešte som Vám chcela povedať, že od 31.1.-5.2. budem ja a Ada na lyžiarskom, takže nebudú od nás články. :/
Poďme na to!


Ako prvú vec by som Vám chcela ukázať túto krásnu košeľu. Ako vidíte je z riflového materiálu a na sebe má biele kvietky. Ja som si ju hneď zamilovala a je z GATE. Stála približne 12 eur. 


 Ďalšou vecou je tento krásny rolák z Terranovy. Vzor, ktorý má na sebe sa mi hneď zapáčil ale žiaľ ten vzor mi pripomína Vianoce, ktoré už skončili. :/ Takže na mňa ešte počká. Stál okolo 4 eur, čo si myslím že je úplne super cena.


Ďalšia vianočná vec, ktorá bude musieť na mňa počkať. :/ Sveter mi je síce celkom dosť veľký ale je strašne zlatý. Je z C&A a bol v zľave za 7 eur. 


Basic tričká sú moje obľúbené a preto som si kúpila toto biele s krížikom, v ktorom sú ruže. Tá jednoduchosť sa mi na ňom páčila najviac. Je z GATE a stálo len 4 eurá.


Obyčajné čierne rifle som zháňala už dlhšiu dobu pretože je to základ šatníka. Nakoniec som tie moje našla v Tally Weijli. Stáli približne 20 eur a sú strašne pohodlné.


Poslednú vec z oblečenia tu mám tento biely, štrikovaný sveter. Je z Lindexu a stál okolo 11 eur.


Dlhšiu dobu som zháňala nový batoh do školy. Chcela som úplne obyčajný aby sa hodil ku všetkému. Nakoniec som našla tento šedý od Vansu a je zo stránky snowboard-online.sk. S poštovným ma to vyšlo dokopy 30 eur. 


Ja sa síce nemaľujem ale občas mám kruhy pod očami alebo nejakú vyrážku a na to používam tento korektor od Essence. Celkom dobre kryje a dlho vydrží. Je to odtieň 03 SOFT NUDE. Už si ani nepamätám koľko stál ale viem že bol lacný. 


Laky od Essence mám strašne rada a preto som si kúpila aj tento šedý. Na nechtoch vydrží 2-3 čo je pre mňa celkom málo. :/ Ale aj tak tieto laky mám rada. Tiež neviem koľko stál. 


Kto ma pozná, vie že mám strašne rada náušnice. Tieto sa mi zdali zaujímavé a iné ako normálne. Takto na zábere to nieje moc dobre vidieť ale v nejakom outfite ich uvidíte. Sú z Tally Weijlu a stáli okolo 3 eur.


Poslednú vec tu mám knihu od Cecelia Ahern, Keď som ťa stretla. Od tejto spisovateľky sa mi strašne páčila kniha S láskou Rosie, ktorá patrí medzi moje obľúbené. Túto som zatiaľ nečítala ale chystám sa na ňu. (Napadlo ma či by ste nechceli článok o mojich obľúbených knihách. Ak áno, napíšte mi dole do komentára)



Toto by bolo všetko z dnešného článku. Dúfam že sa Vám veci páčili a ahojte :)

S láskou Ema <33



Share:

3 komentáre:

  1. Krásne veci 💞 mám moc rada váš blog 💕

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten lak na nechty má parádny odtieň a tiež sa mi páčia svetríky. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

♥♥♥

♥♥♥